מטופלים ממליצים

"במהלך ביקור חד-פעמי במרפאתו, שאליה הגעתי בעקבות התקף ורטיגו שנמשך למעלה מחודשיים
מבלי לחלוף. ד״ר אורון דווקא העריך שבעקבות טיפול קצרצר שביצע בו במקום, הוורטיגו שממנו אני סובל כן יחלוף ואני אקום מחר בבוקר נטול כל סימפטומים. זה בדיוק מה שקרה. תודה דוקטור" (מ.א.)

"הרופא המקצועי ביותר שביקרתי (וביקרתי...) אצלו לאחרונה. מקצוע, אדיב, חייכן, עוזר מאוד!" (5 כוכבים)

"ברצוני להמליץ על ד"ר אורון יהב אשר אליו באתי לאחר שהייתי אצל מספר רופאים...עזר לי מאוד והרגיע אותי. ממש חזק וברוך" (מ.י.)

 "אתמול הגענו אליך, אימי ואני לטיפול בורטיגו. רצינו להודות לך מקרב לב, על הטיפול היעיל והמהיר. נתחיל מהקליניקה המעוצבת יפה וסבר פנים נעים שלך ונסיים בטיפול הממוקד והקצר תוך הסבר מה היא המחלה ואיך ניתן לצאת מזה. וכמובן, החלמה של אימי מהסחרחורת האיומות. תודה על הכל." (ז'.ב.)

 "קיבלתי טיפול יחס ותשומת לב מעל המצופה, בדיקה יסודית ורצינית, תודה מעומק הלב לד"ר יהב אורון" (ל.א.)

 "תקופה ארוכה סבלתי מבעיה רפואית שהרפואה הכללית לא שיפרה. הודות לטיפולו המסור של ד"ר אורון חלה הטבה משמעותית בבריאותי. הגעתי בזמן הנכון לרופא הנכון. נוסף למיומנות המקצועית, האבחנות במדויקות, יש לרופא זה סבלנות, רוגע, שלווה, התייחסות אישית, התנהגות תרבותית וערכית" (מ.ב.)

"לד"ר אורון היקר תודה על המקצועיות והטיפול המסור לאורך כל השנה האחרונה, על היחס הנפלא ותשומת הלב האישית. תודה על המענה לכל היסוס ושאלה, עם המון סבלנות וביטחון שלכל בעיה יש תשובה ופיתרון. חזק ואמץ יישר כוח בעבודתך" (משפחת ל')

"תודה על היחס, הטיפול והאכפתיות מהמטופל, יישר כח" (ר.ב.)

"לד"ר אורון, רציתי להודות לך על הטיפול המסור. תודה על היחס האנושי, העידוד והתמיכה. תודה על הרצון נעז לעזור. תודה על תשומת הלב, האנושיות. ותודה שאתה כזה קשוב ואכפתי. תודה מקרב לב" (א.מ.)

"ביקרתי במרפאה, קיבלתי טיפול כמו שצריך וגם יחס טוב ומרגיע" (ז.י.)

 "תודה על האוזן הקשבת והייעוץ הסבלני והמקצועי" (ג.כ.)

 

 

פנו אלי: